HTML

A blogról

A blog elsősorban a gyerekeknek készül, hogy nagy korukban olvashassák mennyi örömet szereztek nekünk, másodsorban a rokonságnak, hogy ők se maradjanak le a legfontosabb pillanatokról.

Képajánló

Legfrissebb videók

Vélemények, észrevételek

  • fodoreszter: Boldog szülinapot kívánunk Botinak! Nórikának a bölcsiben üzenjük, hogy mi is figyelünk ám!:-)) Em... (2012.03.30. 12:51) Botond két éves lett
  • fodoreszter: Boldog szülinapot kívánunk Botinak! Sok puszit küldünk: Emma, Eszter, Dávid (2011.04.03. 20:29) Az első születésnap!!!
  • rbea: Gyerekek,tudom,h ez nagy dolog,de mégsem egy cirkuszi mutatványos szegény Bobek,h agyon tapsikoljá... (2010.10.22. 12:52) Újabb meglepetések
  • FNora: @NapcsiAndi: Ha én ezt tudom! :o) Sebaj, jövőre is megyünk, majd akkor élünk a lehetőséggel. Köszi... (2010.05.30. 13:01) Botond két hónapos lett
  • vidrapeter: Sziasztok! A bukás nálunk is ugyanígy meg volt Panni esetében. A szilárd ételek megkezdésével pedi... (2010.05.25. 20:46) Újabb vizsgálatok...

Strandon, mostmár pancsolással

2010.07.18. 21:06 :: krischilaco

Valóban elviselhetetlenül meleg napokon vagyunk túl! Mindenkinek nehéz elviselni, hét végére én is teljesen kikészültem. Pénteken emberi időben végeztem, ezért hazafelé kitaláltam, hogy ha hazaérek összeszedem a családot, és lemegyünk a strandra lehűteni magunkat. Azt azért érdemes tudni, hogy az időjárás igen gyakran keresztülhúzza a számításaimat. Régen is amikor elindultam a Palára, az biztos, hogy félúton már lehetett látni néhány esőfelhőt. De említhetném az első Nórával közös nyaralásunkat is, amikor lényegében egy hétig vagy esett, vagy lógott az eső lába. Na ez most eszembe se jutott, hisz 2 hete kánikula van, és csak vasárnapra mondtak lehűlést. Persze Aigner Szilárd előző este még nem tudhatta mit tervezek, így nem is mondta, hogy délután befelhősödünk. Mindegy, gondoltam majd holnap, de a biztonság kedvéért rákacsintottam a Nórára, és jó hangosan kijelentettem, hogy: "biztos nem megyek már a héten strandra!" :) Bejött! Szombaton megint hétágra sütött a nap, így délután ki is költöztünk.

Persze megint pont kajaidőben érkeztünk, ami azt jelenti, hogy megismétlődött a múltkori szitu: rögtön érkezéskor nem tudtunk bemenni a vízbe, aztán evés után meg nem lehet, amikor meg már be mertük volna vinni, álmos volt.Kezdtem azt hinni, hogy megint elmarad az ismerkedés a medencével, de szerencsére Botond időben felkelt, így rászántuk magunkat! Először Nóra próbálkozott, óvatosan locsolgatta a lábát, de láthatóan Botondnak nem volt ez akkora élmény. Aranyos volt ahogy húzta fel a lábait, hogy ne érjenek bele a vízbe. Kicsit nyűglódött is, de kis idő múlva már megszokta, és nyugodtan áztatta magát combközépig. Mivel a gyermek egyre nehezebb, fel kellett váltanom Nórikát.

Jól jártam, addigra biztos rájött, hogy nem ússza meg szárazon, mert egész jól tűrte, hogy locsoljuk őt. Na örömöt továbbra sem véltem felfedezni, de legalább érdeklődött! :) A végén már egészen ráfeküdt a vízre, kicsit játszottunk is, de addigra elég sok idő eltelt, úgyhogy gyorsan törölközőbe csavartuk, és visszamentünk a helyünkre. Botond annyira felszabadult volt, hogy arra gondoltunk biztos tetszett neki. Bár, most hogy belegondolok lehet annak örült, hogy megszabadult?!

 (Jó bénán tartottam a telefont, de majd megpróbálom beforgatni.)

 

Mindegy, majd folytatjuk! Aaazaaaz, mi idén már biztos nem megyünk strandra! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krischiboti.blog.hu/api/trackback/id/tr212159548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása